۱۳۸۹ اسفند ۱۲, پنجشنبه

حرام زاده، ‌ای لغت من از تو سپاسگزارم!

حرام زاده لغتیست که من این روز‌ها زیاد از آن استفاده می‌کنم. من از این لغت، بسیار سپاسگزارم که وجود دارد و من میتوانم، سد علی‌ و بسیجی‌ و ساندیس خور را همه و همه، حرام زاده بنامم. و اگر این کلمه نبود من چه می‌کردم؟
وای حرام زاده .‌ای لغت، ‌ای وجود پر از معنا، من از تو سپاسگزارم!
 این روز‌ها تو بر لبان من جاری هستی‌ و من میتوانم با بردن نام تو، خشم خویش را به بیرون بریزم!
هر صحنه از بی‌ مردان مرد که میبینم، نام تو بر زبانم میاید و اگر تو نبودی من چه می‌کردم؟
حرام زاده، ای  بی‌همتا، از تو سپاسگزارم!
وقتی‌ تو هستی‌ من چیزی برای گفتن دَر قبال کار هایی که اینها میکنند دارم!
من از توسپاسگزارم!

۱ نظر:

  1. امیدوارم شما حلال زاده باشی چون اگر یک حرامزاده خطبه عقد والدین شما را خوانده باشد باید شما نیز مزین شوید به این کلمه ای که بسیار دوستش دارید .!!

    پاسخحذف