۱۳۸۹ اسفند ۱۴, شنبه

نامهٔ من به آقای رئیس جمهور (!)

آقای رئیس جمهور(!) سلام
خیلی‌ وقت بود می‌خواستم براتون نامه بدم، ولی‌ فکر می‌کردم، شما اینقد در امور معنوی و خدایی غرق هستید که نخواستم وقتتون را بگیرم. اما این بار، دل رو زدم به دریا و شروع به نوشتن کردم.
بهتون تبریک میگم که بالاخره پیروز شدید، جنگ سختی بود مگه نه؟
من واقعا بهتون تبریک میگم، خیلی‌ خوب صدای مردم رو خفه کردین! دیگه پررو شده بودند، دلشون آزادی می‌خواست! خوب حقشون رو کف دستشون گذاشتید!

وقتی‌ دیدم چه جوری عناصر بیگانه مثل ندا رو از خاک وطن پاک کردید، تو دلم بهتون آفرین گفتم! و بیشتر مطمئن شدم که جاتون تو بهشته!
راستی‌ شب‌ها خوب خوابتون میبره؟
کابوس دانشجوهای کشته شدهٔ اغتشاشگر رو که نمیبینید؟
البته آدمی‌ مثل شما، چون خودش بهشتیه، فقط خواب حوری میبینه و بس!

اون دانشجوها که مردن الان ته جهنم هستند!
راستی‌ نماز ظهر رو که خوندین؟
یادتونه نرفته باشه؟ نماز شما حتما قبوله! چون سر به سجدهی میذارید، که خاکش آغشته به خون اغتشاشگر‌ها است!
هنوز خون به اندازهٔ کافی‌ از کشتار‌های این مدت، واسه وضو دارید!
من که به شما غبطه میخورم، که اینقدر پاکید، و اینقدر بزرگید که برادر‌های بسیجی‌ ما، که اونها هم مثل شما بهشتی هستند، حاضرند واسه شما، هر کاری بکنند. از ضرب و شتم مردم گستاخ تا کشتن عوامل فساد!
ای کاش همهٔ رئیس جمهور ها، مثل شما عادل بودند!‌ای کاش اوباما، مرکل و بقیه، از شما مردم داری رو یاد بگیرند!
واقعا شما خدای سیاست و مذهب هستید!
میدونید رئیس جمهور عزیز! تو خونه بغلی ما، یه خانوادهٔ کافر و خائن زندگی‌ میکنند! البته قبلا خیلی‌ مذهبی‌ بودند, از اون موقعی که فهمیدن، شما با نماز و روزه و ریش و … هستید و جاتون تو بهشته! دیگه نه نماز میخونند، نه ریش میزارند، و نه روزه خواهند گرفت! یه چیزی بگم بین خودمون باشه، شهر پر شده از اینجور همسایه‌ها که همه خائن و آشوب گر هستند، ولی‌ من می‌دونم که شما از عهدهٔ همشون بر میاین!
راستی‌ در پیوست آدرس این همسایمون رو مینوسیم، که ایشون رو هم به راه راست هدایت کنید!
وای که چقدر دل مهربونی دارید!
وای که چقدر شما خوبید!
وای که چقدر پاک و منزه هستید!
شما یک بهشتی‌ هستید!

ولی‌ ولی‌ ولی‌.........
شما برید به بهشت!
من در جهنم راحترم!
(این مطلب را در تاریخ 06-29-2009 نوشتم.)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر